torsdag 20 december 2012

Tordag, dagen före doppardan?

Som ni märkt är min aktivitet på bloggen lika låg som i ett kommunalmöte. På många vis likt, suttit stilla, snackat skit och inmundigat socker likt heroin. Men nu är jag tillbaka och ska styra upp den sjunkande skutan, som numera agerar ubåt. Har haft tentor hela veckan och tyvärr, fått prioritera detta sattyg. Jag har laddat AK:n ifall något inskränkt rövhål har modet att kugga mig. Som jag har slitit långt in på nätterna. Tragglat mig fram genom sån overkligt nedstämmande litteratur att bonniers kokböcker framstår som äventyrsromaner.

Sitter och laddar inför ett pass på Kalmar AK (som i atletklubb och inte eldvapnet denna gång). Kaffet rinner likt mjöd en lördagskväll nedför strupen och adrenalinet...lyser som vanligt med sin frånvaro. Har planerat att införskaffa mig en personlig tränare för de riktigt tröttsamma dagarna. Alltså en som tränar åt mig. Ikväll blir det biceps och axlar ifall inte mina veka senor tänker strejka nu igen.

I övrigt sätter min bantning igång idag...igen. Väger något mer efter jag käkat min kroppsvikt i nappar och andra styggelser. Inga formbilder på ett tag. Vikt: 88 kg och midja: 86 cm.

Början på något nytt startar här.

Tills vidare
David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar