onsdag 26 december 2012

Onsdag - Den bra dagen Update

Sitter laddad till 1000! Motivationen spränger fram genom min blaskiga juleform. Nu är det färdigsnusat för den lilla runda skära kulting. Ett par kilon till ska bort från mitt abundanta energiförråd. Sen ska det siktas högre än stjärnorna, ty de kan behövas då mina omänskliga mål skall uppnås. Känner mig starkare än någonsin även fast jag stinker sprit värre än en a-lagare på tysklandsresa.

Avverkade nyss ett bicepspass som gick långt överförväntan. Verkar som gårdagens räd mot mcdonalds satt sina spår. Har haft en mycket hektisk vecka och har ej hunnit skrivit något på bloggen. Förvänta er mer nu. Tränar för stunden handleder och mage. Om energin fortfarande finns kvar skall trappan gås ett par gånger. Sen bär det av mot Ruda för pizza och film.

Update

Pizzan var inge god (och det säger mycket då jag normalt äter havregrynsgröt utblandat med tonfisk). Filmen blev expandables 2, en tung och djup film med mycket karaktärsbyggande. Den får 4/5. För att nå hela vägen skulle lite mer skott ha avlossats. Stundtals kunde den kännas något overklig men inget farligt.

Tränade sedan trappan, 70 reps. Benen blev lagom möra och jag känner hur min steninspirerade säng lockar mer och mer. I morgon bitti fortsätter jag med trappan följt av ett rygg och tricepspass. Tills vidare.

Over and out
David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar