tisdag 11 december 2012

A penny for your thoughts... Update 1 Update 2ååååååååååÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Update 1 - Snart 12 timmar helt fri. Det börjar klia lätt i fingrarna. Börjar känna mig lite småirriterad. Ska åka å simma skiten ur bassängen i Mönsterås...det lät bara fel...

Update 2 - Time: 15 h Status: Nightmare. Känns som jag har mens. Som en jävla berg och dalbana går jag mellan uppgivenhet och desperation. Den senaste tidens jävla piss som hänt har tiodubblats i mitt skithuvud. Just nu är varenda sekund hemsk. Fan vad jag saknar lite stöd, någon särskild, en kram kanske....EN KRAM!!? Är det mens jag har eller!? Nä ärligt fuck va jag mår dåligt. Hoppas inte snuset drog en filt över allt som varit och nu kommer de fram...ooooh...vad har jag gjort för att förtjäna det här, sad face...

Kanske....kanske....


Gud som haver barnen kär, se till mig som liten är
Vart jag än i världen vänder, står min lycka i Guds händer
Lyckan kommer lyckan går, den Gud älskar lyckan får

Prologe

Då var de dags. Dag ett på en troligtvis väldigt tung period framöver. Om ett par dagar ljusnar det. Nu är det färdigsnusat! Ska skära ner på kaffet. Inte sluta men att dricka 2 liter varje dag är troligtvis något jag klarar mig utan. Mycket pga träningen men även för min egen skull. Dags att landa i mig själv igen...! Vet inte hur pass bra period de är att sluta men någon gång måste de upphöra. Till jul ska jag vara lika ren som en Siciliansk jungfru.

Träffa mig igen om en vecka och du kommer inte känna igen mig :)

Kommer bli mycket tråkigt bloggande de kommande dagarna. Just nu är jag fruktansvärt seg. Har haft ont i magen hela dagen. Kan vara pga man inte kom i sängs fråns kl halv sju idag på morgonen.

Ps. Misslyckades med att kasta ringen i Mount Doom. Hoppas Sauron inte misstycker att jag använder den ett tag till... Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar