lördag 15 december 2012

Lördag Update

Det blir en nykter lördag för mig (max 8 stora stark). Tänkt träna gluteus maximus och plugga. Det sistnämnda går lite trögt. Men vad gör de om hundra år då allting kommer kring, eller vad de sju små trevliga kortväxta männen sjunger i fängslande filmen snövit. Kalas ska vi hinna med också. Deffen är som ni kanske förstår i ett pause-läge.

Försökte ladda upp en bild igår, de gick precis som min skolgång, inge bra. Försöker igen. Upprepar de jag skrev igår. Ljuset kommer framifrån och då får axlar och bröst ett mycket mesigt intryck. De är mer tryck i pecsen än vad det verkar ;) Sista bilden är tagen för någon vecka sedan. Första är tagen 20 dagar där innan.


Det är ju ändå lite skillnad på så kort tid! Tyvärr är jag vänd på högra bilden. Men man kan se lite skillnad runt midjan i alla fall. Bedöm själva. Jag är inte klar än. 2 ynka kilo till ska bort sen kör vi tung träning!

Ett försök till en Arnold pose. Miserabelt försök men trott eller ej den bästa. Utan vidare presentation. Var så goda. Nailed it...........!!!!:










Ha en mycket trevlig lördag!
David

Ps. Fortfarande lite däven. Antingen är jag fortfarande sjuk eller så lider jag av en grav koffein/nikotin förgiftning... Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar