fredag 28 december 2012

Fredag

Jag har varit utan snus i två dagar nu och min axel pajade självmant vid seriöst tv-tittande. Visste att en vacker dag skulle denna kropps feta delar lägga av en efter en. I bästa fall snurrar den i morgon igen. Har tagit en vilodag idag. Julhandlat två dagar i sträck och det är mer än vad min utarmade kropp klarar av, det är MYCKET mer än vad mitt psyke klarar av. Nu ska jag bege mig till närmsta grotta och avlägsna mig från all civilisation i någon månad. Med mitt flyt lär jag hamna bredvid en björn, kanske en bögbjörn som inte bara äter upp mig utan våldtar mig dess där innan. Ska dock testa att ta en stor dos öl innan jag kör på grottidén. Har hjälpt vid dessa tillfällen innan...och stjälpt mig ett par gånger...aja fullt ös medvetslös.

Som nämnts tidigare har väl träningen blivit lidande denna vecka men igår avverkades ett rygg och tricepspass med goda resultat. Just själv deffen är väl inte så aktuell men den återkommer vi till. Min älskling ville ta en muffdag...moffdag...moffa, äsch äta olämpliga mängder godis...innan vi kör på till sommaren! Lite dåligt med bilder men för er skull lägger jag upp denna:



Botten upp
David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar