fredag 14 december 2012

Fredag Update

Kan varken stava eller prata idag. Så ska hålla mig kort! Jag har tyvärr inga formbilder som är dagsfärska. Tog ett par igår som jag slänger upp senare. Börjar känna mig däven och är rädd för att jag börjar bli skuk. Åkte in till konsum för att inhandla multivitamin och lösgodis, de brukar ju funka! Formen lär väl bli sådär efter de kommande dagarna men jag behöver verkligen energin nu när man har tre tentor framför sig. Pluggat nästan hela dagen och lär sitta hela kvällen. Önskar dygnet vore 80 timmar längre. De hav av räkneuppgifter som ligger framför mig kommer ta tid att ta sig igenom. På med syrgasmask, in med ett par juleskum och låt kaffet flöda. Riktar blicken framåt, hissar seglen och skriker "SET SAIL FOR FAIL!".

Som sagt, mer bilder senare.

Hittade en äldre bild från veckan. Inte från dagen men de kanske är lika bra! Ljuset kommer framifrån så tyvärr får inte axlar och bröst den dynamik de besitter ;)



Sir David Lord Af Blom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar