måndag 3 december 2012

Jag lever!

Har inte haft några svårigheter av det som skrevs i förgående inlägg. Ringt runt till diverse lasarett för att undersöka mitt tillstånd. Över telefon verkade jag enbart lida av dryghet och intolerans. Var däremot och kollade upp mitt blodsocker hos min faster. Ett ganska bra tag har jag misstänkt att jag lider av diabetes. Till mitt förtret visade blodsockermätaren exemplariska värden, så diabetes får strykas från listan. Hade hoppats på detta för annars har jag ingen förklaring till nattens händelse. Jag drömde visserligen att min saab blev stulen så, det skulle helt naturligt förklara allt.

Angående träningen så blev det en liten morgonpromenad och tänkte ta en till framåt elva snåret ikväll. Var och berikade min hud på färg i Mönsterås tidigare idag. Deras speglar är grymma! Tänkte åka och simma i morgon så kanske kan ta en dagsfärsk bild av min fysik.

Nu blir det en proteindrink, ett äpple och ett par vitamintabletter jag hittade, skål!


Sen efter promenaden blir det serier och detta:


Med:


Lär kittla dödsskönt i kistan :)

Blir nog inget mer ikväll. Är rätt trött i övrigt men dagen har varit bra! Hoppas den varit för er med.

David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar