onsdag 12 december 2012

Onsdag kväll

Om ni läste mitt föregående inlägg vet ni hur bra kock jag är. Så ikväll krämade jag på lite extra med den kulinariska födan. En 1-rätters middag med:

- 1.5 dl gröt
- 1 skopa proteinpulver
- 400 gram kyckling
- Mjölk
- 1 stort glas multivitamin

Här gott folk har du hela kostcirkeln inringad i en hemskt vidrig röra. Det hade säkert smakat något bättre om jag kryddade kycklingen med curry. Men synen har med åren blivit värre och därför blev det....kanel. Så gröt och kanelkryddad kyckling fick utgöra min mat idag. Men blev mätt och kände verkligen hur glad man blev! Nu är jag fruktansvärt sugen på en Ben & Jerry som tröst men den är så tråkig att äta ensam.



Har bestämt mig för att göra något radikalt. Har under många år varit emot det men som en förändrad man kommer jag...*trummvirvel*...tatuera mig! Ett prydligt skepp kommer utsmycka min underarm. Har pratat med min polare som är tatuerare så har tid men inget motiv än! Ska få förslag skickade i morgon och under tiden ska jag kolla runt på nätet efter material. Jag gillar min kropp och är inte missnöjd med mycket, snarare tvärt om. De miljoner födelsemärkena som finns präglar min hy likt himlavalvet. Men att ta detta steget öppnar för mycket annat. Tatuerings exempel men på underarmen då:











 Jag kommer bli så cool. Kanske skulle passa på att tatuera dit lite magrutor!

Stay tuned
David



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar