torsdag 13 december 2012

Lördag

Jag skrev torsdag men mobilen rättade mig. Bra att den har koll på datumet...reserverar mig för skrivfel då jag enbart har tillgång till mobilen. Blir nog inga förebilder idag. Kanske om jag kommer överens med med denna jävulsapparat. På väg till Kalmar nu. Labb å lite shopping. Sen vidare till MSB:s gym! Står tuned. Live uppdatering.

Somnade inte frånskild 3 igår. Fastnade i bilbo,  boken alltså. Som en liten naiv drömmare red jag halva natten runt i Midgård. Fast jag var en ful dvärg. Alltid sett mig som en ståtlig alv men där ser man. Liten å tjock i drömmen med :) golum ( de fanns i ordlistan O.o) var min bäste vän. De speglar verkligheten perfekt! De här kan ju bli en bara dag.

Åker nu hem från Kalmar. Fick två inlämningar godkända. Winning!!!! En del såg att jag gått ner i vikt. Bra antar jag :) dagdrömmer som vanligt. Jd-style:



DDagens teöningsbildwr:








Picture upload test. Zhang


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar