söndag 30 december 2012

Söndag - Update med Bilder

Det är ju kul ibland att se livets vägar grunda sig framför en. De som känner mig har nog insett att årets sista månad, varit för mig - helt överlägsen den mest tumulta någonsin. Efter en berg o dalbana a la FUUUCK!! vill jag nog påstå att det mesta rett ut sig och det känns bra. Men uppenbarligen så kan inget vara perfekt. Av den anledningen har jag rykt på influensa. Med facit i handen är väl denna åkomma mild jämfört mot sämsta tänkbara situation. Med lite ödmjukhet tar jag detta tillstånd med en spark i arslet. Lika bra att ladda batterierna tills nästa år.

Träningsmässigt har de sista veckorna avslutats lika katastrofalt som min student. Det har skett ett sporadiskt lyftande men inget seriöst. Den pluffsligheten som infann sig vid jul har numera runnit av mig efter ett par dagars fastande. Ett ofrivillig fastande kan tilläggas. Direkt efter nyår ska jag satsa hårt på att uppnå mina mål. Med rätt kost, sömn och träning vet jag att det finns en jätte jätte jätteliten chans att lyckas! Snart hissar vi segel inför en ny säsong av skador och miserabel kosthållning ;)

Vad har ni för nyårslöfte? Jag påbörjade mitt i torsdags. Det går bra, antar jag. Eller ja, det går åt rätt håll i alla fall! Typ...

Eftersom det varit tunt med bilder så lägger jag ut en drös senare ikväll! Inte många är träningsrelaterade men eventuellt givande för den nyfikne.

Tror inte jag hinner blogga något i morgon, beroende på om jag är frisk eller ej. Tills dess!

Update

Första onyttiga jag åt på min deff. Var inte meningen men vem kan motstå!?


Det andra jag åt på min deff ;D Det bästa som hänt hittills i livet!! <3


Le är ett begrepp som jag övar på :)


Detta är en chokladkalender som jag skapade åt Tyra. Kan avslöja att den inte höll till den 24:e!!


Detta är då varmrökt lax med dillkokt potatis med romsås. Väldigt fint men finast var nog mina ljusstakar som speglar min nuvarande ekonomi!



Tidigt julaftonsmorgonen begav jag mig ut på Barnebo sjön vid Böta kvarn för att åka skridskor. Det gick sådär men hyfsad morgon :)



Efter ett par veckors deff får man lov att äta lite extra. 





Gott Nytt år
David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar