fredag 7 december 2012

Fredag den 13:e igen hela veckan!?

Idag är jag arg. Fastän jag tränat som en fet stressad liten gris, kämpat mot orättvisor och fruktansvärt elaka häxor (de ska för övrigt brännas på bål). Slagits mot ondskan som ligger och gnager på mig som en jävla bågfil. Krigat mot demoner dagligen. Så föll jag handlöst pladask idag. Som en efterbliven gjorde jag magplask från tian med utsträckta armar. Slog i ytan som pressade ut den sista gnugga luft som försedde mig med det livsnödvändiga. Vattnet kändes som armerad betong vars armatur punkterade varje cm av min sträva hy. Jag har bestämt mig, jag ska bli bög.

Vissa saker kan man vara utan...men inte dagens formbilder! De blev lite suddiga, svårt att ställa in fokus. Som utlovat, inge photoshop förutom en liten förbättring på tänderna:

@ 87.5 kg (Gått upp 2 kg men gjorde nya styrkerekord idag så de kan vara muskler, men med min tur är det bara ångesten som tynger ner mig)

Precis tränat axlar så de är normalt mindre, de går att klicka på bilderna för att få dem större:

  






'

Lite magrutor börjar man få. Som jag nämnde, de sista kommer fram när de sista kilona trillar av kroppen.

En del undrar varför jag tränar så mycket. Det gör jag med, va fan ska jag ha detta till...? Har ju inte hjälpt mig närvärmt fram tills idag. Fast nu har jag ju styrkan att bygga men en riktigt stabil giljotin!

Hoppas ni får en lika riktigt rutten fredag som jag...

David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar