måndag 10 december 2012

Måndag kväll

En klump växer sig stark i magen. Jag förmår mig bara att ligga ner. Samtidigt som kampen mot tårarna har utbrutit i fullskaligt krig slåss jag även mot ångesten. Har problem att andas. Världen omkring är svart. Jag HATAR när jag vill både styrketräna och springa!! Den känslan är sjukt jobbig. Kan ju bara utföra en sak i taget ju. Hej dagens I-landsproblem! Fick prioritera styrketräningen.

Passet gick sådär. Har knatat runt i Kalmar hela dagen så energin förbrändes någonstans vid Ikea. Men det finns saker jag hatar. Av dessa plockar jag energi. Obehagliga tankar får agera bränsle till musklerna. Det funkar. Är totalt slut nu så ids ej att skriva så mycket mer men tänkte dela med mig av dagens pass på ett annat vis:






Riktigt sliten på bilden. Låter klubborna hänga längs bogen. Hittade en rött linne i min byrålåda. Vem är den?

Har gjort klart arbetet som skulle gjort för ett tag sedan. Skönt men vad ska jag göra nu!? Inte nog med att det är mörkt konstant men fan vilket tristess man kommer få genomgå denna vinter. Det kunde väl varit värre...eller vänta.... O.o

God natt
David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar