onsdag 12 december 2012

Det spårar ur...

Ursäkta gårdagens labila inlägg. Mina stresshormoner har karneval längs hjärnbalen. Petra Marklunds riktigt usla låt går på repeat i mitt huvud. Men utan händer i taken och ingen alkohol, men resten klingar fint. Sovit 12 timmar inatt. Vaknade lite panikartat idag kl 6. Somnade om. Varit fri i över ett dygn. Stolt!

Igår var jag och simmade. Blev inte mer än 60 längder men det gick faktiskt mycket bra! Kände att tempot hade ökat markant! Tyvärr har kosten blivit lidande de två sista dagarna och jag har nog inte intagit mer än drygt 100 gram protein per dag. Detta kommer musklerna få lida få, och sen kommer jag få lida för de ;) Tänkte steppa lite i trappen en halvtimme nu innan jag åker ner till skolan för laboration.

Just nu har jag tagit min första kopp kaffe. De känns lite bättre, lite.....knappt något men det går att märka skillnad, nästan. Efter lite morgonmotion och hård rock så jävlar ska vi igång. Skulle varit så duktig denna vecka med skolan. Gårdagen bara försvann som en ask choklad på en ätardag.

Jag hoppas denna dag blir bättre än igår! Nu skiner solen och de gillar vi <3 (jag är fortfarande lite känslig)

Tänkte lägga ut lite formbilder redan ikväll! Ta de lugnt!

//David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar