söndag 16 december 2012

Söndag Update

Har tenta i morgon så det blir nog inte mycket inlägg idag (de är den då fan inte, den är på tisdag JAAA! För första gången i världshistorien ligger jag en dag före med pluggandet. Bäst jag slutat omgående...dags för ingenting). Vaknade med ett maxat nerdrage idag. Varför vet jag inte men jag tackade och började dagen med en match mot min boxningssäck. Den förlorade hårt. Den läcker numera sågspån via en öppning i de nedre regionerna. Körde även trappan 60 reps. Vikt: 87 kg, midjemått: 84.5 cm, å de är bra! Gårdagens intag av tårta gjorde sitt. Nu en olämplig joggintur jag inte har tid med men behöver endorfiner. Koffein och nikotin har helt slutat bita på mig. Nuff said.

Ps. Köp för helvete inte neutral Bcaa. De smakar som krossad panodil och eftersmaken påminner om hur unket gammalt fiskvatten luktar. Första gången jag spytt frisk... Ds.

Over and out
David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar