söndag 23 december 2012

Söndag

Fortfarande fullt upp att plöja sig fram i denna bistra krigszon. Med störtkruka och spända nävar får man med våld ta sig fram bland överparymerade kärringar och illavarslande små jobbiga barn. Svetten flödar lika jämbördigt som ångesten när man febrilt letar efter de där klapparna man lovade sig köpa flera månader sedan. I stundens hetta får man ännu en gång ångra sin lathet. Det är med lättnad jag laddar inför gymmet. Det är en helig plats. Här finner jag min chi. Där kan jag fantisera hur jag brutalt avrättar alla världens utvecklingshämmade individer som konstant förpestar min närvaro. Nuff said, bröstet skall pina.

I morgon blir det biceps i ottan följt av en skridskopremiär. Ser fram emot detta. Kan ha lite svårt att hinna med att skriva under julhelgen. Ska försöka

Trevlig helg och god jul
David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar