onsdag 17 juli 2013

Torsdag 18/7 2013

0 är antalet sekunder jag sovit inatt. I och för sig gillar jag inte att sova men det börjar bli lite väl vanligt detta. Det är som Candy crush korsat med Robot Unicorn attack, helt omöjligt! Jag som sussar som ett övergött barn normalt sätt. Detta är absolut det värsta som finns, både för träning och övriga livet. Allt blir fucked up rejält. Men värst är att man får en markant nedsatt koncentration av testosteron i blodet --> Sämre styrka och muskelåterhämtning (och för att inte nämna allt annat...). Lägg sedan till att jag inte äter något och så har ni min vardag. Går jag ur denna period med en gnutta styrka kvar skall jag döpa mig Conan. Nu väntar 8 timmars arbete och jag vet att så fort jag käkat middag kommer John jävla blunder ta en sån förbannad sats och slå mig i knoppen med en så satstor slägga att jag går i ide. Men allt går att vända och detta är inget undantag. Däremot känner jag hur mitt hjärna sakta lägger av. Tur att man har en undersåte i morgon som kan sköta sysslorna. Om jag ids åker jag nog någon timme tidigare. Något jag skall göra är att ÄTA! Behöver ett par dags återhämtning tills allt lugnat ner sig.

Ni andra får sova gott
/David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar