lördag 13 juli 2013

Lördag 13/7 2013 - D day

Två knäckebröd, makrill och en proteindrink fick starta denna underbara dag! Känner mig piggare i kroppen idag men är lite täppt i näsan. Mycket skall hinnas innan kl slår till. Men jag har pausat för en kopp kaffe framför datorn. Finns inte många bättre sätt att börja dagen. Ingen träning vilket jag faktiskt tycker är skönt. Det blir lugnt tills måndag. Då skall jag lägga om träningen. Lite mer mat denna vecka. Måste äta mer annars kommer jag halka efter! Ska satsa på nya rekord i ALLA övningar nästa vecka!

Nu är det så att jag inte velat "deffa" eller något men min matlust har varit i botten de senaste veckorna. Som resultat har jag tappat vikt. Har dock alltid försökt få i min 200 - 260 gram protein per dag. Det har blivit många promenader då jag inte redigt vetat hur man ska få tiden att gå! Hittills så har jag gått ner ca 2 kg, vilket är ganska lagom då minst 1 kg av dessa garanterat är vätska. Men jag har tappat 4 cm runt midjan vilket är mycket bra! Dagen mätte 84 cm och det var över två år sedan jag var på dessa mått. Normalt sätt brukar jag tappa en cm runt midjan för varje kg jag går ner i vikt. Nu har jag tappat nästan fyra gånger så mycket midjemått jämfört med midjan och detta tyder bara på en sak! Jag har lyckats bygga muskler OCH bränt fett. Fullt möjligt gott folk. God motion med god mat och sömn. Höres på måndag!

Ha en trevlig helg
/David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar