måndag 22 juli 2013

Tisdag 22/7 2013

Efter en underbar helg med min älskling for jag återigen åt kusten för att leka operatör och vänta tills ännu en vecka gått. Hur träningen kommer se ut, det vill jag inte ens tänka på. Dragit på mig min gamla ryggskada. Smärtan sitter exakt på det stället som det alltid gör. Högra korsryggen, längst ner vid fästet. Skadan skyller jag helt på Böta Kvarn då jag jobbade med att hyvla bräder. Ett sådant monotomt arbete skulle kunna få vem som helst att gå sönder, kroppsligt som själsligt. Ska i alla fall försöka med mitt schema jag skrev härromdagen. Med lite mod, sprit och protein skall det nog gå vägen.

Lyckades sova inatt! Fastän jag hade en sketpass på bruket kan jag stolt inkassera 4 timmars sömn, vilket är 4 timmar bättre än sist denna strapats gick av stapeln. Efter dagens shift skall jag försöka entra det spirituella tempel som stävjar min själ och sprider frid. Fuck you ryggjävel, plattan i mattan. Därefter skall en resa göras. Mycket att utföras, så lite tid. Skriver senare ikväll om hur det gick.

Ha en bra dag
/David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar