tisdag 9 juli 2013

Tisdag 9/7 2013 Det har varit fullt upp i helgen. I fredags var det ett episkt lan, i lördags drog Robbe och jag till Kalmar/Öland för droghandel och att plaska lite i havet. Sedan avslutade jag veckan i Göteborg. Hämtade hem flickvännen som landade vid Landvetter kl 10 på morgonen. Efter en lång kyss begav vi oss till hennes syster för god mat och gott sällskap. Efter jag släppt av flickvännen vid High Chaparral så åkte jag direkt till jobbet så har fortfarande inte varit hemma. Som ni kanske förstår har jag inte heller tränat sådär kanonbra. Men i fredags gick ett benpass av stapeln. Nu kommer jag inte ihåg det direkt men det såg ut i stil med: Knäböj pyramiden (kg): 80, 90, 100, 110, 120, 130, 120, 120, 110, 100, 100, 90, 90 Benpress: 3 set av okänd vikt Benspark (maxat alla viktplattor!): 3 set Hamstring (Maxat här med): 3 set Vader (maxat....): 6 set Hantelpress (kg): 15, 17, 20, 24, 28, 28, 28, 24, 24 Sidolyft (kg): 15, 15, 17, 15 Ett bra benpass! Hoppas på att träningen skall gå lika bra denna vecka. Ska ta tag i ryggen i morgon. Även triceps skall få lida lite. Har som vanligt inga bilder då jag inte har några tillgängliga från denna plats. Jobbar förmiddagspasset i morgon så det blir eventuellt ett sent blogginlägg i morgon! Ha de fint tills dess :) PS. Skriver i html så detta lär se skiiiit ut. DS Med Vänliga Hälsningar David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar