onsdag 10 juli 2013

Onsdag 10/7 2013 Update

Har haft problem med min dator. Kan tyvärr inte skriva något ibland då allt strejkar (vilket ifs ni tycker är skönt). Men nu har jag fått igång en annan, så de så. Nu vette fan vad jag ska skriva...

Ska försöka lägga ut en formbild ikväll om jag lyckas skapa ett gudomligt optiljus direkt från himlen. En bild där alla valkar transformeras till en stenhård stekarmage. Eventuellt inte riktigt på så vis. Min matlust är lite sådär numera och jag har räknat lite krasst på de. Går back ca 1500 kcal per dag vilket är lite väl mycket. Märker hur mitt humör blir som en ny säsong av Simpsons, lite sämre för varje gång.

Just nu har jag huvudvärk och halsont. Har sovit en stund men det hjälpte inte nämnvärt. Tänkte försöka träna lite senare. Blir nog till att kurera sig med en liten promenad i monsunregnet här hemma.

Kommer en update senare ikväll.

Åååååh här kommer då updaten alpha version 2.0

Då har man avverkat ett rygg och tricepspass. Även fast jag kände hur halsen och huvudet kändes jobbigare än en dag i högstadiet så ville jag inte ge mig. Laddade högtalarna med Alestorm och far åt helvete. Något i mig brast och ut flöde energi från en annan dimension! Jag hade dock kvar mina krämpor men som en true warrior kämpade jag mig igen varje övning. När kroppen ville sluta, körde jag ett extra set. När tårarna ville falla och den brinnande smärtan i kroppen tog över, då körde jag ett rep till. Jag misstänker att jag har bär på en hel del saker inombords som exploderade idag. Kan jag alltid utnyttja alla negativa saker till att köra sådana här pass, då kommer jag aldrig ha några problem med motivation. Måste ju få utlopp för dem och hur skulle det passa bättre än i gymmet!

Det blev som sagt rygg och triceps. Följande övningar gjordes:

Marklyft (kg): 95, 115, 135, 145, 155, 160, 155, 155, 145, 145, 135, 135

Chins (kroppsvikt + 5 kg) i reps: 10, 8, 7, 6, 5, 5

Stångrodd (kg): 65, 65, 65, 65

Sittande tricepspress (kg): 12, 15, 17, 17, 15, 15, 12

Liggande tricepspress (kg): 15, 15, 15, 15

Nu känner jag att jag gått in i ett ketogent läge. Om jag vill ligga kvar här vet jag inte redigt. Ska äta ägg och tonfisk ikväll så risken är väl att jag blir det. Tänkte ta en powerwalk en timme sen i det HÄRLIGA sommarvädret. Det är ju fan att man måste ha underställ för att inte frysa...

Här är den utlovade formbilden (till min flickvän som inte är här med mig ikväll). Gravt manipulerad och reflekterar inte verkligheten på något vis.



Här är dagens matintag so far. Det skall in mer i agendan.


Nu börjar jag faktiskt må lite illa så det är bäst jag börjar med maten. Kanske kommer mer ikväll lite senare.


Ha en fin dag
/David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar