fredag 19 juli 2013

Fredag.....FREDAG 19/7 2013

Efter en tung vecka där något aldrig blommat ut i mig ändock gäckat min närvaro. Seg i träning och svårt att sova har varit resultatet. Haft halvt som halvt ont i halsen. Nu hoppas jag på en återhämtande helg. Nästa vecka ska jag köra ett tvådagarssplit två gånger i veckan. Följande schema skall följas i några veckor:

Måndag: Bröst, Rygg, Axlar, Triceps
Tisdag: Ben, Biceps
Onsdag: Kondition
Torsdag: Bröst, Rygg, Axlar, Triceps
Fredag: Ben, Biceps
Lördag: Kondition
Söndag: Vila

Ska köra 2 övningar per muskelgrupp / pass. Det ger 4 st övningar per vecka. Anledningen till att jag ändrar schemat är för variationens skull. Har kört så här förut och det gav resultat då. Måndag och tisdag kommer vara tyngre för att sedan köra lättare torsdag och fredag. Ska även äta mera och detta ger förhoppningsvis bra resultat styrkemässigt. Formmässigt ligger jag på en nivå som jag trivs med. Känner mig inte smal men inte heller plufsig. Midjemåttet ligger runt 85 cm och håller jag mig där omkring är jag nöjd. Konditionen lägger jag då jag kör ganska kort vila mellan setten. Återhämtningen blir mycket bättre. Hörs nästa vecka. Tills dess!

Ha en bra kväll
/David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar