tisdag 23 juli 2013

Tisdag 23/7 2013

Dagens pass blev väl genomfört och till min förvåning blev ryggen bättre! Styrkan var som bortblåst men jag kämpade mig igenom dagen för att få det gjort. Efter passet började jag må gravt illa och nu är jag lite halvt som halvt däven. Har ätit bra så antar det är pga jag tränat hårt. Veckans träning:

Bröst: Bänkpress 5 set och 4 set lutande hantelpress
Rygg: Marklyft 5 set och 4 set chins
Biceps: Stångcurl 3 set och negativa 3 set
Triceps: Sittande tricepspress 3 set och Puschdowns 3 set
Ben: Knäböj 5 set, benspark 3 set och hamstring 3 set
Vader: Vadpress 4 set
Axlar: Militärpress 4 set och sidolyft 3 set

Detta var första delen av veckan. Lika mycket fast med lättare vikter kommer gå av stapeln torsdag och fredag. På onsdag ska jag försöka klämma in lite kondition. Mest för att det är så skönt att spring så här års (på kvällen då temperaturen sjunker). Har fortfarande lite ont i ryggen men ska ta mig en timmes promenad ikväll så hoppas det släpper tills imorrn.

Ha en bra kväll
/David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar