torsdag 11 juli 2013

Torsdag 11/7 2013

Som vanligt fuckar min webläsare från denna dator och jag får åter igen kliva in i rollen som html-knackare. Hade varit roligt att lära sig detta igen, om jag orkat. Idag är jag något extremt trött och seg i kroppen. Finns inte ett liv...försöker tugga mig igenom dagen.

En anledning till att jag är trött kan vara den backträning som skedde idag på morgonen. Med lite BCAA och självförtroende begav jag mig till den "lilla" backen. En 2 km promenad tog mig dit. Backen är ca 50 m lång och har en stigning av ca 6 m. Sprang den 20 ggr under ca 15 minuter. Gick sedan tillbaka i lugnt tempo. Käkade därefter fukost och denna var utöver den vanliga. 1.5 protioner gröt, 6 dl mjölk, whey protein, blåbär och hallon, multivitamin, omega 3, makrill och två stekta ägg. ca 70 gram protein och 800 kcal. Riktigt gott! Nu till lunch tog jag en räkmacka. Ett monster till macka! Mättade mer än väl. Speciellt då jag tog en burk tonfisk till den. Jag är så sjukt trött att jag avbryter nu ;) Skriver sen när jag är på min rätta dator! Nu ska jag försöka göra lite nytta och tänka på flickvännen <3

Ha en bra kväll

MVH David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar