fredag 12 juli 2013

Fredag 12/7 2013 - Update. Efter 69 inlägg ser jag att datumet faktiskt står över inlägget... Update 2. Tog jag bort vissa saker om kändes onödiga här. Dem tar jag hand om själv! Update 3. Tog bort allt negativt...typ

De är väl egentligen lördag idag va! Men de går som fredag nu. Hela veckan har träningsmässigt varit bra. Känt mig stark och hyfsat pigg när jag väl börjat lyfta skrotet. Idag kändes mina ben riktigt slitna. Veckans backträning har satt sina spår vilket syntes på gymmet. Så jag tränade lite mindre och hoppas på en snabb återhämtning över helgen. Däremot gick axlar extremt bra och jag tror jag satte någon form av rekord i militärpress. Vikten är pinsamt låg, så vad som låg på stången skippar vi för tillfället.

Jag har inte riktigt varit på g överlag idag. Ganska trött och mått lite småilla. Detta fastän jag ätit mycket mer idag. Det kanske är omställningen från att äta ganska lite till att helt enkelt öka intaget av mat. Har haft svåra humörsvängningar där jag gått från helt euforisk till fullständigt katastrofalt deprimerad. Vad detta beror på vette fan. Hoppas det släpper i morgon för det är lite jobbigt att inte redigt veta hur man ska reagera på diverse saker man möter i vardagen.

Jag hoppas verkligen på att helgen bjuder på något spektakulärt. Det vet jag att den gör då jag får träffa min fina flickvän. Har längtat så sjukt mycket efter henne denna vecka. Jag hoppas hon har väntat lika mycket på mig. Vi har varit ifrån varandra väldigt mycket nu. Normalt sätt ses vi varje dag och jag har privilegiet att varje natt få krypa ner i sängen med henne. Det kanske låter lite kinky men jag menar att bara man får ligga nära någon man älskar. Att känna närheten, är det bästa som finns! Människan är rätt enkla djur, får vi bara mat, sömn och kärlek har vi allt som vi egentligen behöver. Allt annat man tror att man måste ha är bara skit som dagens samhälle fått oss att tro är nödvändigt. Jag är inte kräsen, skulle mitt liv se ut som det gör nu (förutsatt att flickvännen och jag bor ihop) skulle jag vara mer än nöjd. Riktigt nöjd! Jag har sett så många exempel på människor som har så mycket men saknar en av de tre grundpelarna och de är grymt besvikna på livet.

I övrigt så ska jag ta det lugnt i helgen. Känner att jag eventuellt är nära på att överträna mig. Så två dagars helt ledigt med god mat är kanske exakt vad jag behöver för att åter igen komma i balans.

Nu ska jag försöka göra något helt annat. Slänga mig in i ett spel kanske, eller sova ;) Klockan är 01:42 och jag tänkte hinna med en hel del i morgon innan jag tar och åker västerut. Håller tummarna för en superweekend! Ni får ha de gott där hemma.

Ha en trevlig helg
/David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar