torsdag 29 november 2012

Nuff said... (Update)



Dagsfärsk bild från passet jag just nu genomför. Tränat axlar och halva tricepsprogrammet. Har dessutom handleder kvar men de tar vi till sist. Tänker dessutom jogga en bonusrunda ikväll. Att jag tränar som en idiot har sina anledningar men jag rekommenderar ingen att följa i mina fotspår.

Blir något extra ikväll, hungrig på mat, bland annat...

Update - Jaaaaa jag vet att jag inte har så synliga magrutor. Kan folk inte koncentrera sig på det övriga köttbitarna! Jag spänner mig inte för den delen! Jag sparar det bästa till sist ju.

Update - Holy fucking shit! Passet kändes lika tungt som min vardag men mina grippers krossade jag totalt! Hade förväntat mig en total katastrof men istället det motsatta! Detta firar vi med gårdagens avsnitt av Bonde söker fru. Tyvärr inte desamma längre...

Over and out

Sir David Lord Af Blom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar