måndag 26 november 2012

Kaffe utan grädde är som kärlek utan kyssar

Eller hur var det Eva och Adam sjöng en gång i tiden då man spänt satt och följde dessa individer på en besatt nivå framför den tjocka tv som pröd vardagsrummet. Numera dricker jag kaffe till bonde söker fru och klagar ohämmat på menlösa bönder som sprider pinsamhet i vardagen. Nu ska jag inte dra alla över samma kam men man kan då hitta en del bokstavskombinationer i denna egendomliga skara människor. Kan erkänna att jag dock underhålls även om bonde söker fru höll högre standard förr om åren. Har fortfarande svårt att glömma och ler ljuvligt när jag tänker på Ann-Katrin och hennes äkta maka Jonas aka BLACK FEVER!!!!

På tal om nostalgi, fick säkerställa att inga flygande grisar var framme för någon vecka sedan. Till min lycka/oro fick jag veta att mysteriet på Greveholm ska vara årets julkalender. Den genom tiderna bästa julkalender. Samtidigt minns jag också hur min syster gång på gång plågade mig genom att under flera år konstant titta på samma jävla band. Ett band på vars just mysteriet på Greveholm fanns inspelat. Rörde man videospelaren var risken överhängande att man akut fick åka till lasarettet för att plocka bort diverse bestick och knivar ur lämmarna. Får se om detta år bjuder på samma fest.

Dagens träning gick sådär. Bröstmuskulaturen är totalkrossade efter helgens maxningsförsök. Det sticker och spänner något otroligt när jag försökte träna dessa utstående ting. Däremot gick biceps helt okej. Körde inte redigt allt men det fick duga. Har inte ätit mycket idag så kan inte förvänta mig mer. Ska träna mer mage och handleder senare. Kroppen börjar mer och mer ta form av en mindre känd och spänstig grekisk gud. Om formen kommer toppas runt jul vet jag inte vart jag landar i sommar. Kan bli farligt.






Eftersom datorn är fylld av bilder jag aldrig tidigare skådat kan jag väl lägga ut ett axplock.





En fågelhäst, även kallad pegasus.

Ska försöka blogga mer ikväll.

God kväll!

/David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar