fredag 30 november 2012

Fredag den 13:e

Efter en lång och hård dag i skolan begav jag mig till Strömsrums maskinrum för att byta till vinter däck på min bil. Snäll som man är bytte jag även däck på min faders bil som stod vid lokaliserad på samma plats. Efter mycket möda med mutterdragaren gick de rostpräglade muttrarna bort. När bestyret var genomfört åkte jag trött hem för att upptäcka att jag fått med mig biljävelsnycklarna till den andra bilen. Arg som fan krigade jag mig igenom de bittra mil jag körde helt i onödan tillbaka till verkstaden. Inte visste jag att de var de skadade bilförarnas dag idag. Med häpnadsväckande kreativitet säkrade jag mig en plats i helvetet med dom svordomar som slängdes över medtrafikanterna. Väl framme levererade jag bilnycklarna och brände tillbaka utan hänsyn till livet. Nu är jag alldeles för trött för att träna men ska försöka genomföra ett pass senare. Så förvänta en uppdatering framåt midnatt. Tänkte nu vila mig i form...

Här är en annan som vilar sig oförtjänt. På min plats.


Bilden innehåller en enhövdad  cerberus, med raka led från ondskans djup.

Uppdatering om deffen. Har en liten pause nu. Tänkte hejdlöst trycka i mig smörgåstårta och det som erbjuds inom sockerväg! Dock börjar formen ta sig och ett underställ börjar sitta hyfsat bra på den annars päronformade bogen. Trapezius och Pectoralis major gör sitt jobb. Även om jag här poserar likt en fjortiz som desperat letar efter en schysst vinkel till sin profilbild på facebook.



Hörs senare!

//David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar