tisdag 27 november 2012

Nu fungerar markören

Det där med att vakna till en väckarklocka är inget för mig. Den svek mig åter igen nu på morgonen. Ska man bli tvungen att koppla alarmet med en högspänningskabel till mumindalen för att få bukt på detta besynnerliga problem? Tur att man ägen en Saab 9000 R extreme 2.0 turbo, för med den brändes de gummi från Högsby till Blomstermåla på ett par minuter. Ljudvallen sprack lika fort som mina betyg på gymnasiet. Väl framme på tåget inmundigar jag min frukost bestående av en liter kvalitativ mjölk. Lutar mig tillbaka och njuter av känslan att köra fortare än ljuset...

Dagens träningen skulle bestått av 1 mils joggande men benen...hela kroppen gav vika efter ett par meter och likt quasimodo bröt jag fram km efter km. Totalt blev det 7 st sådana. Ska fortsätta med det olämpliga att träna mage och handleder senare ikväll. Ska tygla mina aluminiumbeklädda grippers och det plågsamma hjulet. De ska pinas likt Jesus en karg novemberdag. Adrenalinet ska spruta!!!! Nu har jag visserligen lite nageltrång så får se om jag kanske inte tittar på lite film istället...

Middagen bestod av detta:

- En liter mjölk
- Ett halv kilo kvarg
- En dl välling
- En skopa proteinpulver
- En skopa Bcaa
- En skopa ovett

Resultat


Det svåra är att få det att stanna kvar i magen...

 Nu ska jag fördjupa mig i en sådan obeskrivligt sur bok. Hej fjärrvärme!

I morgon bär det av till Mönsterås för att åter igen kämpa på MSB gym.

Ha den fint kväll och glöm inte bonde söker fru i morgon!

//David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar