torsdag 1 augusti 2013

Torsdag 1/8 2013

Det har inte blivit mycket bloggande som ni kan se men det beror mest på att jag min inspiration på sätt och vis bottnat. En annan konsekvens är att mitt hunger varit noll och idag har endast kaffe och drogrelaterade sattyg intagits. Kl 9 idag, efter ca 3 fulla kaffekannor, skakade jag som ett asplöv. Hjärtat slog dubbelslag och jag svär att jag såg ljuset i tunneln ett tag. Därmed vet jag gränsen till vad jag klarar av. Är dock inne på min fjärde kanna och ta mig fan, den ska ner. Eftersom jag ej har ätit idag så kommer troligtivs träningen bli lite av ett bottennapp. Anledningen att jag ej ätit är att jag mår illa. Det är ingen sjukdom tror då det inte finns någon indikering av feber eller andra åkommor. Det är nog jävulen som satt klorna i mig. Greppat min strupe likt en örn och jag känner blodflödet sakta når noll.

Jag hoppas verkligen på att nästkommande vecka bjuder på något mer själsgivande inspiration. I denna takt kommer min styrka vara jämlik ett spädbarn inom en snar framtid. Jag vill inte vara för negativ så jag kan göra alla glada med att meddela att jag får hur mycket ramlösa som helst på jobbet, hej muggen...ca 10 flaksor per dag är ingen ovanlighet. Kan slå vad om att asen preparerat dem med heroin eller någon annan beroendeframkallande drog.

Var och kollade på ett hus igår. Om man bortser priset så har jag svårt att föreställa mig en bättre plats att bo på. Nära vattnet (strandtomt), avsides men ändå i närhet till staden, lagom stort, hyfsat modernt, stor altan, gäststugor, egen parkering, braskamin och MÖBLERAT. Det sistnämnda är av guld då man slipper allt bök med helvetets alla saker som ska konkas fram och tillbaka. Jag bugar och bockar, mycket mer kan jag inte göra. Hoppas alla parter blir nöjda inklusive jag. Ska hugga ved i helgen så vintern blir varm och skön. För en gång skull ser jag fram emot de då det gäller mina privata intressen. Om allt klaffar skall detta kunna bli riktigt bra! Visst, det kostar men fuck it, det smakar bra! Om min budget håller ska jag även kunna åka utomlands samt ha pengar över för en annan lite mer kostsam sak. Och skulle alla planer sitta som näven i handsken kan jag inte önska mig något mer idag.

Webläsaren strejkar så jag skriver i html, reserverar mig för eventuell ful design

Ha en bra dag

David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar