onsdag 7 augusti 2013

Exklusiva jag

Onsdag 7/8 2013 update bilder längst ner...webläsaren är inte på något bra humör

Ja, vart börjar man...det känns lite som att någon först skjuter dig i foten, sedan fortsätter med att punktera vartenda del av dig, lemlästar dig naken och pissar på din kropp för att till sist köra över dig med en ångvält och avsluta med att inte bry sig alls. Men jag har ju fördelen att vara av vikingablod, en sann krigare, järnfödd med tempelriddarnas anor vilandes i generna, den mänsliga motsvarigheten till superman. Hård men rättvis, dömmande och förlåtande, ibland undrar jag fan om inte jag är Jesus själv. I denna takt kommer jag kunna vandra på vattnet och dela ut så jävla mycket fisk att världens bmi slår ett frivarv inom en snar framtid. Men det är just detta som gör mig så awesome. Det är kärnan i min själ, ett gudomligt ljus, en ledande hand och ett vänligt leende till de behövande. Sådär, har jag lyckats skryta tillräckligt? :)

Nog om de. Lyckades knöla in lite träning mellan jobbpassen. Idag stod rygg och triceps på schemat. Maten denna vecka har i vanlig ordning varit katastrofal. Vägde 87 kg och hade ett midjemått på 83 cm när jag kom hem på morgonen. Med endast cola och bcaa vandrar jag in till gymmet, redo för en total förnedring. Samtidigt som jag greppar stålet känner jag hur en gudomlig energi strålar genom och BOOM! Nytt rekord i marklyft! 150 kg flög upp likt en kjol en blöt lördagskväll. Körde 5X3 lätt och ett par till reps fanns i kroppen. Gick därefter på chins och igen BOOM! 14 st reps, med 100 % form. Första repsen kändes som luft. Avslutade ryggpasset med stångrodd. 70 kg kändes lekande lätt men där gick jag aldrig upp något mer. Sedan började tricepspasset. Likadant där, nya rekord i allt. Kroppen kändes gudaskapt och den börjar ta form av en grekisk gammal gud, förutom att jag inte har krulligt hår och liten snopp. Dock har jag lite problem med att ens sitta här och skriva. Armarna är helt slut så maten intages via nappflaska eller sondmatning.

Även om allt på papper skall vara pest och pina mår jag förvånansvärt bra...om det är träningen eller de kolossala mängderna kaffe som lyfter mitt humör. Det vet jag inte men å andra sidan skiter jag i att. Jag mår bra, that's it! Uppdaterar med lite bilder senare, tills dess!


Ha en bra dag

//David

Eftersom hela webläsaren strejkar lägger jag in bilderna under all text. Bilderna får tala för sig själva. Håll till godo, ha de.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar