söndag 4 augusti 2013

2.0 ny fas

Söndag 4/8 2013 - update bilder längre ner - varsågod

Efter en helg bestående av pizza, bufé, kebablådor och alkohol blandat med sand och sol måste jag erkänna mig lite trött. Lade mig ner för att se på film men har svårt för denna syssla när jag inte får ligger bredvid min lilla älskling. Tog istället en promenad på ca 1 mil. Tog mig 2 timmar att spatsera sträckan tillsammans med alla små djävulskap med vingar. Väl tillbaka lade jag mig på gräsmatten en stund. Helt underbart att bara koppla av ett par minuter. Inte ett ljud, bara vinden som sakta svepte förbi och solens kvällsstrålar som värmer lätt. Begav mig inåt för att köra lite mage. BOOM, nytt rekord på hjulet! 70 oavbrutna reps och jag har inte tränat mage på evigheter. Ett tecken på att marklyft och knäböj ger magen en effektiv träning. Sitter nu och tränar med lite grippers. Och BOOOOM 5 st reps med CoC#3...vette fan vad som har hänt men alkoholen verkar ha gjort sitt denna helg :)

Nu ska jag åka och handla mat inför veckan. Blir nog faktiskt lite chips och annat gott till en bra serie! Ska försöka lägga mig tidigt. Sov bredvid typ 10 pers som alla sprang maraton i sömnen...och varmt å jävligt så sömn är jag väl inte bortskämd med ;)

I morgon ska jag åka och visa min kära flickvän huset jag hittat. Jag har då tagit kort på det, tar inte med hela huset. Veckans träning kommer koncentreras på TUNGA set med lång vila. Har kört relativt kort vila den senaste tiden och jag har märkt hur jag hormonellt svarar extremt bra! Mycket testosteron så nu ska vi se hur jag svarar med den nya träningen.

Lite tråkigt med en bildlös blogg. Alla mina bilder måste jag skicka över från mobilen till datorn och detta tar tid...men nu skickade jag mina två senaste. Det är jag och min kvällsmat:


Här är jag, glad över livet. Får se hur länge jag får vara dett. Denna bilden får illustrera er om hur det hade sett ut om jag lyft upp er :)



Min kvällsmat. Det ska vara lax med också, kött fy fan. Gutt va de! Och fint


Ha en trevlig kväll
//David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar