tisdag 13 augusti 2013

Tisdag 13/8 2013

Sitter på jobbet och är riktigt däven. Mår illa och känner mig trött. Nog har man lyckats dragit på sig något såhär de sista dagarna innan man börjar skolan. Tyvärr såg jag för en stud sedan att jag börjar redan nästa vecka...fakk maj lajf...vill börja plugga men inte nu! Hade kallt räknat med en vecka eller två att ta det lugnt, koppla bort allt ordinärt jobb och jobba ikapp privatlivet lite. Som tur var har jag ledigt torsdag och fredag, om jag får de nu när skitfabriken står stilla. Träningsmässigt blir det nog en lugnt vecka. Ska försöka få in lite träning men det blir nog inga överdrivna mängder. Har planerat att vara lite i min mor och fars sommarstuga torsdag till fredag. Laga god mat, ro ut en sväng med båten och bada badtunna :) Just nu känns det som om jag kan gå raka vägen ner i kistan men jag har ju en dag på mig att piggna till! Blir nog inte mycket mer bloggande idag. Blir nog en till kaffe på detta.

Ha en trevlig kväll

//David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar