onsdag 25 mars 2015

Jag kom, jag såg, jag somnade

På en skala mellan 1 och 10 av hur trött jag varit idag landar jag nog på en stark 7:a eller svag 8:a. Inte ens kaffe eller en supersnus lyckats hålla mitt maskineri på topp. När jag kom hem idag så tänkte jag sova lite, men icke. Efter en timmes vridande i sängen gick jag upp för att träna, utan att somnat. Men träningen blev gjord och det blev följande:

Marklyft:

4 x 160 kg
4 x 160 kg
4 x 160 kg
4 x 160 kg

Sumomark:

4 x 115 kg
4 x 115 kg
5 x 115 kg
5 x 115 kg

Chins:

5 x KV
5 x KV + en kätting
5 x KV + två kättingar
4 x KV + tre kättingar
4 x KV + tre kättingar

Sidolyft:

10 x 10 kg
10 x 10 kg
10 x 10 kg

Har varit trött idag så passet förväntades inte gå super direkt. Men lyckades kriga upp några kilon i alla fall. Kättingarna jag hänger runt nacken vid chins väger ca 5 kg styck förutom den sista som kanske väger runt 7 kg. Ett behagligt vis att öka kroppsvikten vid chins även om kättingarna trycker lätt mot huvudpulsådern i halsen. Bara till att bita ihop. Resterande träningsvecka kommer bli hattig. I morgon ska jag på afterwork med konsultbolaget och på fredag hinner jag inte träna. Så ska försöka träna på lördag om det finns tid. Vägde ca 90 kg idag och ett midjemått på ca 92 cm. Tyvärr är detta då felvänt och jag vill väga 92 kg med ett midjemått på 90. Men vi får se hur mycket jag kan tänkas väga efter att jag laddat med kolhydrater.

Ha en trevlig kväll
/David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar