fredag 6 mars 2015

En hästspruta koffein tack

Sömnen denna vecka har varit helt okej, mellan 6 till 7 timmars sömn men shit in my fuckhole vad trött jag varit. Med fyra drinkpinnar har jag lyckas lurat omvärlden. Två för att hålla upp ögonen och två för att ge mitt plyte ett leende, allt för att lura pöbeln om att denna testosterondrivna viking är i tipp topp. Inom mig har de flesta organ lagt av redan innan kl slår 18:00. Idag var inget undantag. Aldrig tidigare har jag känt efter varje set att jag MÅSTE sova. Fanns inte en uns till energi. Jag lyckades ändå träna ben men det var fusk och betafasoner för att lyckas. Biceps ger jag blanka %&(. Dagens pass blev.

Knäböj:

4 x 125 kg
4 x 125 kg
4 x 125 kg
4 x 125 kg
1 x 125 kg
3 x 115 kg
3 x 115 kg
3 x 115 kg
5 x 95 kg
5 x 95 kg

Det blev några set knäböj, allt för att jag inte orkade stöka runt med vikterna. Däremot blev jag ganska trött. Men för att vara rättvis var jag trött långt innan jag började träna. Som följd åt jag varma mackor vilket var det första som mötte mina ögon och var ätbart. Givetvis slank de ner en proteindrink men den är i sig inte särskilt svår att fixa. Hade jag varit tvungen att ställa upp i årets mästerkock hade jag serverat OLW ostbollar med kranvatten, det hade för mig varit en topprestation i detta nu.



I helgen hade jag tänkt att gå upp och ner för en backa en timme, både lördag och söndag. Borde sätta fart på förbränningen. Matmässigt skall jag fixa en stor köttbit med en god sallad. Försöka landa på 2300 kcal och förbränna runt 3000. Men får se om jag orkar. Med lite våld, vilja och vaselin kan man lösa det mesta. I morgon sätts de på test. Nu blir det sömn.

Ha en trevlig kväll
//David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar