torsdag 28 mars 2013

Torsdag

Har haft lite strul med att komma in på denna blogg och uppdatera. Så av naturliga skäl görs detta ej så ofta. För att uppdatera er om min lilla deffa kan jag meddela att den går långt över förväntan. Jag hade förväntat mig ett ruskigt kasst resultat men det ser ut att bli katastrofalt kasst resultat! Kanske inte så illa. På den lilla tiden som gått har jag dippat till ca 90.8 kg på vågen och 88 cm runt midjan. Hyfsat med tanke på att midjemåttet annars brukar vara proportionerligt med vikten. Det enda onödiga jag käkat är:

10 st chips
"De-man-kan-norpa-i-farten-av-morsans-glass-innan-hon-blir-galen-och-slår-en" portioner glass
1 chokladägg som jag råkade sno från MAXI
En halv kanelbulle
En godisbit som jag fick av BIK BOK

Utöver det har jag i stort sett enbart tryckt i mig kolhydrater med lågt GI, nyttigt fett och fullvärdigt protein. Kan säga att kroppen känns mycket bättre, humöret med.

Styrketräningen går okej för att vara under diet. Finns inget att säga direkt. Skriver om något intressant händer!

I övrigt så har jag käkat buffe idag, de blev en kinesvariant. Vägde 93 kg när jag kom hem nyss men räknar kallt på att bambuskott och ris inte sätter sig direkt på bogen. De tvåhundra tusen stegen jag tog i Kalmars alla klädaffärer gjorde nog sitt med. Försökte träna lite när jag kom hem men vaderna svarade med att sluta fungera. Så blir vila tills morgon bitti då benen skall plågas i gymmet.

I morgon blir det fest med min älskade och hennes syster med respektive. Hoppas och tror på en mycket rolig kväll!! Botten upp!!

Lite bilder från den senaste tiden:


Jag och min älskade






Högst olämplig uppsättning av en klädhängare i BIK BOK (från dagens shopping i Kalmar)


En av mina synder, röd mjölk!


Summerar mitt liv under deffen!

Ha de en go påsk
David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar