tisdag 5 mars 2013

Tissda

De e så brau väde att ja satte mi e stun i sola. De väämde så gutt. Med kylteknik i högsta hugg har jag plågat mig igenom de 100 första sidorna. När man har svårt att förstå den tekniska biten hur innehållsförteckningen fungerar skall man nog lägga ner, vilket jag gjort. Tänkte fylla in hur gårdagens träning såg ut:

Bröst

Bänkpress: 5 X 5 på 95 kg

Lutande hantelpress: 5 X 4 med 32 kg hantlar

Marklyft: 12 X 4 med 100 kg på the stången. Tränade uthålligheten så vilan mellan setten blev ungefär en och en halv minut.

Idag hade jag tänkt fortsätta med att träna lätt intervallträning samt biceps. Hur detta ter sig får du veta senare.

Nu skall jag fortsätta förgifta min kropp med överjävligt starkt (bränt) kaffe i lass.



So long
David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar