torsdag 14 mars 2013

Yolo, bitch.....

Är trött på dessa yolokärringar som springer runt och sprider propaganda angående hur du skall leva. Det är en fin filosofi men i detta hysteri framkallar det endast irritation och till viss mån kräkningar. Allt i duktigt stora mängder blir träligt, speciellt om det framförs av rosa teletubbies med ankläppar och talsvårigheter. Om vi nu bara lever en gång skall vi ju självklart försöka få denna tid så bra som möjligt. Dock går denna väg genom en spritflaska enligt de nämnda individerna. Personligen vet jag att vägen till lycka spikar rakt igenom ett gym. Med det sagt skall jag summera veckan som gått.

Det går bra till viss del. Jag slår många nya rekord men min energi finns inte där. Speciellt inte nu när ryggen (gammal skada) kärvar och en visdomstand bestämt sig för att spränga sig fram igenom hela huvudet. Men som hobbydoktor har jag givit mig själv en kur av ett paket värktabletter per dag vilket tills nu fungerar. Denna kur hålls tills levern hugger och urinet är lätt blodfärgat. Nämnvärda resultat är:

Bänkpress: 5 reps, 3 set på 100 kg. Relativt lätt. Ett par reps fanns kvar i kroppen men då jag inte har en passar mig som hindrar stången och mig från döden så lämnar jag lite kräm kvar i profylaktiskt syfte.

Nu blir det av till hästatorp....torp någonting i alla fall....där min älskade flickväns syster bor.

Sedan eventuellt lite axlar.

Ha de fint
David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar