söndag 30 juni 2013

Söndag 30/6 2013

Har duktigt med träningsvärk i mina storkben. Fredagspasset satt som en smäck. Jobbade kvällsshiftet vid bruket så slutade inte fråns 22:00. Eftersom jag tränat dåligt den senaste tiden så kände jag mig pressad att genomför ett pass. Trött och håglös åker jag bort till gymmet. På vägen hoppas jag på ett par åkommor som skulle hindra min entre, så att jag hade en dålig anledning att åka direkt hem. Bytte om och ställde mig framför spegeln. Orkade inte rodda som jag annars gör till uppvärming. Av någon anledning börjar jag dansa lite smått. Den bild jag möts av i spegeln är så ful och underhållande att jag piggnar till något. Sen eskalerade det. Det blev macarena dansen, ballongdansen, forever alone bugg m.m. Jag hoppas vid min själ att inte någon stackars Bruketanställd låg gömd någonstans. Synen skulle för evigt sabbat dennes liv. Men det fick fart på mig i alla fall. Körde en pyramid där jag började på 80 kg och stegade mig upp till 130 kg! Vilket är nytt rekord! Sammanlagt blev det 25 set som avlöste varandra under 50 minuter. Riktigt härligt även om jag mådde hyfsat illa mot slutet. Skakade i benen ett bra tag därefter och detta resulterade i grym träningsvärk.

Igår var det vilodag med gravt alkoholintag, som följd blev denna dagen ganska däven. Har varit och gått i 1.5 h vilket var skönt. Funderar på att gå en sväng igen innan jag lägger mig för kvällen. Det var planerat att köra ett löppass och mage idag men jag är så trött att jag faktiskt skiter i det. Vi har en hel vecka på oss att klämma in lite mage och sånt. Veckan fortsätter på samma vis som förra, dvs pyramiden med kort vila. Denna träning verkar ge grymma resultat på mig vilket gillas. Plus att passen går fort! Normalt sätt skulle jag få träna i 2 timmar för att avverka de pass jag nu gör på 50 minuter.

Jag lovade att skriva ett inlägg om vad jag anser vara viktigast i träningsammanhang och i övrigt med. Men jag är så sjukt trött så det blir imorrn eller på tisdag. Får jobba eftermiddag imorrn och förmiddag på tisdag. Rövpass i all dess bemärkelse. Tyvärr möter jag samma öde på onsdag. Nu ska jag nog vila lite och tänka på min älskling. Om du läser detta: Älskar dig <3 <3 <3 puss puss

Känner mig lite tråkig så tänkte inte skriva så mycket mer. Har slutat snusa idag. Kapar även navelsträngen till kaffe och cola. Hur dum får man vara kanske ni tänker, men då svara jag med att: Joda, jag är rätt korkad ibland ;)

Kommer flygande uppdateringar i veckan om hur det går för mig! Hoppas ni har det bra där ute.

Ha en trevlig kväll
/David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar