söndag 16 juni 2013

Söndag 16/6 2013

Tänkte skriva av mig något innan min första arbetsvecka börjar. Så min kära läsare, du kan nog ej förvänta dig någon större uppdatering av denna blogg fram tills midsommar. Som vanligt kommer dessa högtider pang på och man hinner inte ens reflektera över vad som står framför en. Hoppas på en problemfri och ljuv midsommar där själen kan få ro. Jag känner att jag behöver en tid av ren avkoppling. Alltid är det någonting som sticker lite i själen. Jag vet inte om jag är extremt negativ eller om saknaden av nikotin förpestar mig. Troligtvis en blandning. Men skit i de! Vad gör de om hundra år när allting kommer kring, dvs död och begraven. Vägen dit skulle man ju försöka nå på bästa möjliga vis.

Har varit überförkyld men idag känner jag mig någorlunda frisk men duktigt trött. Lyckats köra ett mindre benpass. Blev följande med en pyramid (vikt i kg):

85
90
95
105
105
95
85

Två set Jerks (halv frivändning)

Hoppas jag lyckas klämma in lite träning nästa vecka men det ser ut att bli tjockt. Vill spendera så mycket tid som möjligt med min kära. Nu måste jag fixa mig innan jag drar och hämtar henne.

Ha en fin vecka
/David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar