fredag 28 juni 2013

28/6 2013 Biggest loser Böta Edition

Min tanke är ej att skrävla om en alldeles egen Biggest Loser tävling, men med den matlust jag besitter nu kan det bara gå åt ett håll. Som vanligt grottar man ner sig i tankar men det är mest saknad som ställer till det. På sätt och vis en ganska bra saknad. De flesta omkring säger att det är bra att vara gräsänkling men jag kan absolut inte hålla med. Jag blir inte lycklig någonstans av detta, snarare det motsatta. Men tids nog skall den botas med ett kärt återförenande!

Nu när man har all tid i världen så skall jag försöka bota ett par åkommor som jag nu besitter. Det är en hel rad och jag hade inte tänkt tråka ut dig med att förklara och berätta allt om dessa. Det börjar nu.

Imorgon kommer, vad jag vill tro i alla fall, ett mer intressant blogginlägg om träning. En sida som de flesta aldrig riktigt tar upp men som eventuellt är det viktigaste som finns, till och med det viktigaste i övrig med! Men det spar vi tills i morgon. Nu skall jag åter igen sluta mina ögon och tänka lite på min älskling som är långt över 200 mil bort i fjärran land. Själv sitter man kvar i ett regnigt Sverige och jag skulle inte mer kunna önska mig bort, till ett fjärran land då.

Tills imorrn, ha de fint
/David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar