söndag 14 april 2013

Söndag

Äntligen kan man summera en vecka av diverse tradigt studerande som stadigt ger kaskader av kväljningar med jämna mellanrum. Veckan började med att min älskling begav sig till gbg. Själv fick jag sitta och studera pumpteknikens omåttliga karaktär. Jag pendlade mellan gråt, uppgivenhet och en infernalisk stress tills jag då skrev tentan i lördags. Vill passa på att tacka Fredrik vår lärare för att äntligen fått ner fötterna på jorden och skapat en tenta vi vanliga folk kan ge oss på. Nu är det upp till mig om jag klarar den men det skall inte vara alltför omöjligt.

I torsdags gjorde jag en roadtrip till gbg för att hämta hem min älskling. Till gbg, mot IKEA, käka och sedan hem igen. En köttbulletallrik a 768 kr. Som hittat! Men fick åka med min kära och det gott folk är priceless.

Fredags kväll fick jag fylleköra och min sammanlagda tid i sömn uppgick till dryg 15 minuter. Att jag var så pass pigg på tentan måste varit ett av världens underverk. Sov hyfsat länge idag vilket behövdes. Dock snoozade jag de sista timmarna....

Veckans träning har varit helt okej. Den började starkt men avslutades riktigt tungt. Med det sistnämnda menar jag att mitt kolhydratslager har sinat totalt. Gick ner ca 2 kg mellan lördags och söndag vilket resulterade i en horribel styrka på dagens bröstpass. Kändes som man backat ett par steg i alla riktningar. Har dock laddat med massvis av god mat så nästa vecka går förhoppningsvis bättre! Har som vanligt inga bilder att publicera men ni får tillgodose med ett par från 9gag.com.

Mina stats för dagen är 88 kg på vågen och 87 cm runt midjan. Skall nästa vecka lägga om maten något. Men känner jag mig själv rätt så kommer det mest bestå av kvarg, mjölk och protein...





Ha de fint och ta de lugnt
David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar