onsdag 2 oktober 2013

Onsdag 2/10

Onsdag 2/10 - 2013

Jag lever! Men det har blivit mycket med flytten till huset och i kombination med att plugga så finns det inte mycket tid över. Då ska man få in träning och hemstudier samt hushållning. Har inte hänt så mycket med träningen som är värt att blogga. De senaste veckorna har varit riktigt sega. Jag cyklar till och från skolan på en rostig historia så min dagförbrukning av energi ökar explosionsartat och misstänker jag får i mig för lite kalorier. Detta påverkar givetvis min träning negativt! Men det ska bli bättre samt att jag ska lägga in ett nytt träningsschema nu som jag ska följa ett par veckor.

Gjorde en beställning från gymgrossisten. Det blev whey 80 med smak av vanilj och choklad, casein smak choklad och BCAA - Octane. Allt smakar riktigt gott och ska utvärdera Octane för att se om det är något krut i de.

Annars så är det tentor snart så jag får trappa ner med allt annat. Tills dess!



Ha de bra
//David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar